hm..

Vad mer kan man göra än att försöka?

Försöker verkligen finnas alla till lag men det är faktiskt inte så lätt måste komma ihåg mig själv också.
Nu när jag har varit sjuk är det inte så många som har funnit där för mig så jag har verkligen hunnit tänka på mig själv, det jag kom fram till är att jag inte tänker försöka när jag endå inte får något tillbaks av det.
Känner mig trött och fundersam i dag.
Orkar verkligen inte mer just nu. När jag desutom vet att jag måste tillbaka till jobbet på måndag=(
Uch det känns jobbigt och tråkigt. Vill inte jobba där....

Nej nu ska jag ta och tänka på annat och bara njuta av att det är fredg och att jag kan ta och gosa med Mattias och bara finnas där för honom.
Just de jag vill faktiskt FLYTTA och ha ett nytt jobb. ;)

Hoppas ni får en bra kväll.!

Susanne!

 

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: saadet

Men visst ser det ut som en tand på bilden :) hahah bra för jag tänkte han e inte så gammal för att ha börjat få tänder men men.. har precis ätit en hemlagad pizzza gissa om det va gott=) om en stund blir det lets dance ska du se de?

Postat av: saadet

jaaa kolla upp de! :) ska du se på melodifestivalen ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback