Härligt väder =)

Det är verkligen underbart härligt väder ute i dag =)
Man blir verkligen så glad av detta fina soliga vädret. Desutom känner man sig bara så mycket piggare nu när det är sol och våren är på väg =)
Hoppas att det kommer hålla sig soligt i ett par veckor till, iaf ett par dagar.
I dag ska jag jobba natten så nu har jag redan varit ute på en lång promenad med Carisam.
Det var riktigt härligt att vara ute i solen. Värmer riktigt gott.
Snart ska jag ta och göra lite mat så att jag slipper vara hungrig när man ska jobba.

Hoppas att ni kommer få en bra dag i dag.
Ska kolla igenom bilderna från helgen sen och lägga ut som om tiden finns för det.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback