handlat....

Önskar så att tiden kan gå snabbt snabbt snabbt så att jag kan komma hem och lägga mig och sova brevid min älskade Mattias.
I dag är det en lång dag på jobbet från 07.30- 22.30
När jag hade rast åkte jag ner till centrum i Stenungsund och köpte mig ett par skor.=)
Det var roligt. Handlade ett par snygga stövlar och att par bra gå skor.
De blev vell inte jätte biligt men nu har jag ett par bra skor att använda vid mina promenader. =)
Så nu är det bara ett par sommar skor som fattas då. Men jag ska allt hitta mig ett par sommar skor också.

Föresten måste bara tala om mina drömmar i livet.
Det har jag ju verkligen haft tid att tänka på idag.
Så här kommer några saker jag vill ha eller ska göra ;) Beror på hur man ser det.

* Ny bil
* Flytta till gård
* Skaffa häst
* Bada med DELFINER ( jätte viktig del i livet )
* Skaffa en bebis

Tror ni att detta kan vara för mycket begärt eller?

Ne nu ska jag ta och se om jag kan göra något nu mellan arbetspassen.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback