Hälsat på Linnea <3

Igår kväll körde jag Mattias på fest os hans kompis micke efter att jag lämnat honom där  vid 17.30 tiden åkte jag hem till Linnea.
Tror nog endå att hon blev rätt överraskad när jag desutom var hemma hos henne så länge.
Det var trevligt att vara hemma hos Linnea. Skulle jag inte ha hämtat Mattias också skulle jag nog ha stannat där ;)
Man ser henne inte så mycket nu förtiden och det är så mycket gammla minnen som kommer upp och så blir det självklart nya minnen.
Vi gjorde nog igentligen inte så mycket i går vi bara var med varandra liksom.
Satt och pratade åt lite gott, gossade med hennes mage ja det var vell igentligen det vi gjode.
Börjar synas på henne nu att hon är gravid. Ser rätt mysigt ut måste jag säga.


Här är lillasyster Linnea.


Min lilla Carisma. =)


Linnea Magen.

Detta var om min kväll. Hoppas att ni har haft en lika trevlig kväll som jag !

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Jag hade en lika trevlig kväll som du. :)

Det var kul att ha dig här igår.

Det får vi göra om tycker jag :)

Tack så jätte mycket för våran lilla kväll.

Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback