Gårdagen

Var lite dålig på att blogga i går. Men jag var trött och orkade inte riktigt med det i går.
Så jag var bara hemma i går blev ingen Johanna  igår tyvärr =(

Var en väldigt jobbigt natt mellen tisdag till onsdag. Jobbade med en vikarie som inte hade jobbat vaken natt där tidigare och då fick jag också vara vaken en stor del av natten =( fast än att jag har sovjour.
Så på onsdagen när jag kom hem var jag riktigt trött och fick sova rätt länge. Men det är inte heller så kul att bara sova bort hela dagen och så får man svårt att sova sen på kvällen.
Efter att jag hade stigit upp tog jag och Carisma en lång promenad. Det var riktigt härligt och nödvändigt.
Fick ränsat huvudet lite från tankar man har.
Efter den långa promenaden fick jag ta och duscha Carisma det tyckte hon inte var så jätte roligt men det gick bra iaf.
Så nu är hon fin och ren =) Var riktigt gott att få det gjort i går och hon fick så härligt päls efter det också.
Det var vell det som hände i går.
I dag vet jag inte riktigt vad som händer antar att jag kommer vara hemma och kanske tar och grejar lite här hemma.
Även det behövs ibland. Är inget fint väder här i dag som det var igår tyvärr så det gör ju att man känner sig lite slö. Ne nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe och se om Linnea har tid att prata lite.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Ja det kanske hjälper. Men dom säger att man ska undvika kolsyrad dricka men vatten kanke går bra. Det finns recept fri medesin för gravida kvinnor så jag ska kolla på det imorgon.



Saknar dig snusen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback