Gårdagen Lördag den 27/3

I går var jag hemma hos Linnea =) Det var trevligt att träffa henne och se hur hennes mage har växt.
Ja hon hjälpte mig iaf att klippa håret, Så nu är inte håret alls så slitet.
Sen får vi vel så när nästa färgning blir på fåret.
Det var vel det som hände under dagen.


Så här ser håret ut nu efter avfärgningen och blonderingen (innan jag toppade håret)

Linnea och jag =)

Linneas mage =)

Magen =)



Detta var min dag!


Efter att jag varit hos syster Linnea åkta jag hem en snabbis till mor och far så att jag kunde äta lite mat innan jag skulle i väg på fest !
Så jag var iaf på fest hela kvällen, det var trevligt.
Kommer nog inte ladda upp några bilder från festen men vi får vel se ;)
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag.

Kramar
Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

det var jätte kul att ha dig här en stund igår susanne :)



Älskar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback