FINT

HELT UNDERBART SOLIG DAG !
JAG BARA ÄLSAKR DEN ! <3
KÄNNER MIG VÄLDIGT PIGG OCH GLAD I DAG FAST ÄN ATT JAG BORDE VARA TRÖTT EFTER NATTEN !

Förstår faktiskt inte hur man kan kalla det sovande jour när man vet att man måste stiga upp minst 2 gånger per natt då tycker inte jag att det är sovande jour. Men tydligen får det lov att vara så. Sen är man inte riktigt lämplig att köra bil när man just stigit upp..

Men det gör mig inget i dag när solen är uppe och jag är GLAD !
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan byta kläder och åka till jobbet om en stund.
Får se om det blir mer sömn denna natten. HOPPAS =)

Ha nu en fin dag !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback