fin dag

I dag har det varkligen varit underbart fint väder. Så jag och Carisam har varit ute och lekt i dag och kollat när isen smällter och  vattnet rinner på vägen.
Såg iaf på vädrat att det skulle bli mulet i morgon det känder inte alls roligt nu när man har blivigt så bortskämd av det vackra vädret.

Åkte till Dingle i dag och kollade om mammas syster jobbade och det gjorde hon. =)
Så jag köpte med mig en vaxsduk som jag kan ha på bordet när jag ska sy sen kudne jag inte låta bli att köpa med mig lite garn också. Så nu ska jag sticka en halsduk eller en sjal kanske.
Men hon köpte inte in tyger till kläder så jag kan inte köpa biligt av henne tyvärr.
Får ta och hitta det någon annan stans då;)

Ni får ha en bra kväll !

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin, 21 år & Gravid

jaha du vill vänta då förstår jag :)

jo jag mår bra, hur mår du sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback