Färgat håret igen

I dag har jag gjort en blondering till.
Så nu har jag allt som allt gjort en avfärgning och 2 blonderingar.
Stackars hår säger jag bara. Men denna gången hade jag inte lika stark blondeing som första gången.
Visst ser det bättre ut nu försökte ta en kort på håret men det blir ju allderles orange på kort riktigt så illa är det inte på riktigt eller det kanske det är om man skulle se det i soljus jag vet inte men kanske.
Det får vell bli att se när solen kommer.
Ser iaf bättre ut i dag än vad det gjort i går och dom andra dagarna som varit. Men det är inte riktigt bra, blir nog att göra många blonda slingor nästa gång så slipper jag förstöra allt hår..
Men ni ska allt få se hur det ser ut nu ni kan ju se hur håret såg ut innan på bilden jag la ut när jag var hemma hos linnea och hon klippte mig..

(ja jag vet jag skulle ju inte blondera mig i gen men jag kunde bara inte låta bli hade ju tänkt ta en ljusbrun med blonda slingor men jag hittade inte den jag letade efter så det blev en blondering till)

Nästa gång kanske jag kan göra det som var tänkt i från början men vi får vell sen. ;)
Håller på mad mat nu föresten sen ska jag sner åka i väg till jobbet ;)


(så här ser håret ut nu)

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Det ser ju närstan värre ut en innan.

eller så är det bara för att det är på kort..:P

Men jag tror du måste göra det ljusbrunt med massa blonda slingor för att kunna få det bra tillslut faktist.



älskar dig Stora Syster! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback