FAN FAN FAN

Jag är så trött och orkar verkligen ingenting i dag.
Allt tankar bara springer runt i huvudet, vet inte vart jag ska börja riktigt.
Känns som om tårarna kommer spruta ut och som om de aldrig kommer ta slut.
Fan detta är verkligen inte min dag.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Vill inte något av det mina tankar vill just nu.
Men fan allt är ditt fel.
Hade du endå kunnat förstå hade allt varit så himmla mycket lättare.


Hur svårt är det att förstå att detta är min älskade Carisma hon är min bebis och jag gör mig aldrig av med henne.
Visa att du tycker om henne och inte att du hatar henne så kommer du se att det kommer göra saker och ting så mycket lättare.
Men hon skäller fan inte så jävla mycket som du säger. Men ja du kan ju göra ditt val Mitt val är iaf här hos min hund min bebis min vän.
Tycker det är tråkigt att vi allrid ska missförstå varandra.
Att det ska vara så svårt.
I dag är jag verkligen inte på humär så snälla låt mig bara vara i dag.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

jaa det blev dom allt :P

ÄLSKAR DIG SUSANNE!

Jag finns här om du vill prata!



Hoppas vi snart ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback