Bra helg =)

Har haft en  underbart trevli helg. Kommer laddas upp lite bilder på lilla Samuel så fort jag orkar.
Det var riktigt roligt att hjälpa Veronica när hon skulle greja hemma in för kalaset som hon hade i dag:)
Ja nu var hon fyllda 25 år, har du tänkt på vad tiden går fort.?
Allderles för fort. Var ju inte alls länge sen man själv skulle bli 18 men oj nu fyller men snart 21.
Det betyder ju faktiskt att jag håller på att bli gammal det känns verkligen inte bra.

Jag hoppas att ni har haft en bra helg som jag har haft.
Fast det känns riktigt skönt att vara hemma igen.
Tycker det är lite jobbigt att sova borta.
Nej nu hoppas jag på att jag snart ska finna mig ett nytt jobb så jag slipper må så dåligt över att jag ska jobba.
I morgon börjar helvetet igen =(

Ne nu ska jag ta det lungt och bara njuta av att jag är hemma.

Susanne!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: saadet

jo klart jag såg de.. Alltså jag tycker Molly är lite dryg men samtidigt så tänker jag va fan gör Willy kvar!!! han borde åka ut men samtidigt tycker jag han är så mycigt. Men molly förtjärnade den platsen mer än Willy.. eller hur tycker du?

Postat av: Saadet

Så sant så! jag vet faktiskt inte...eller jo, Claudia!! Hon har varit bäst hela tiden!!! du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback