avfärgning på gångå

Sitter nu med avfärgningen i håret. Hoppas verkligen att jag kommer att se någon skilnad har ju hört att den ska vara så himmla bra.
Sen på fredag hade jag tänkt ta och blondera mig om jag nu inte blir super nöjd i dag då vill säga.
Men det antar jag att jag inte kommer bli eftersom jag var rätt mörkhårig blir jag nog rätt orange det var så det stod att det skulle kunna bli.
Men nu är jag iaf på väg att bli BLOND och snygg i gen =)
Det känns verkligen jätte roligt känns verkligen som om sommaren är på väg också.
Fick höra av en av våra brukare att det skulle bli sommar till påsk så det är ju inte långt kvar ;)
Hoppas kan man ju allrid göra.
Nej nu ska jag ta hand om mitt hår med den här avfärgningen.
Önska mig nu lycket till !

Hoppas att ni kommer ha en bra kväll.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin, 22 år & Gravid

Tack så mkt. :) Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus, dock känner jag fortfarande inte mkt till inspiration till bloggandet och varför vet jag inte. Men hur mår du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback