Äntligen söndag

Äntligen söndag - Då jobbar jag bara denna natten och sen är jag ledig ska bara jobba onsdag, torsdag denna veckan så det är allt helt okej för min del.
Uch fy vad jag bara hatar att jobba dessa nätter känner mig trött och helt utslagen nu.
Sen gör det ju inte bättre när man inte kan sova ordentligt när man kommer hem heller.
Skönt att det är söndag så att jag vet att jag bara har denna natten kvar sen jobbar jag inte nätter på ett tag tror jag...


I dag är det underbart fint väder.
I natt regnade det som bara den trodde aldrig det skulle sluta och anade att det skulle vara grått och mulet i dag men inte då. Det är ju sol sken ute och fåglarna kvittrar =)
Man blir ju väldigt glad av att solen är framme antar att jag hade varit enu mer trött om den inte hade varit framme nu. Så jag är väldigt glad att den finns i dag. Hoppas faktiskt att det kommer vara framme nu i några dagar är ju trevlig om den kan vara det under tiden jag är ledig också.

Ne nu ska jag ta och göra mig lite kaffe så jag kanske vaknar till liv sen kanske man skulle äta något också.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback