Älskade Linnea!

Underbara lillasyster Linnea !
Om du bara viste hur mycket jag älskar dig.
Du betyder massor för mig du är en av dom människor som känner mig bäst !
Linnea du ger mig liv och hopp om livet. Det jag vill säga är att jag önskar dig all lycka i livet.
Du är den bästa lilla syster man kan ha;)
Ja visst ibland är du nog den jobbigaste också men tänkt så tråkigt vi hade haft tillsammans om det inte hade varit så.
Jag har tänkt väldigt mycket på dig nu dom senaste dagarna när vi inte har pratat så mycket med varandra och jag har kommit fram till att vi faktiskt börjar bli STORA nu du ska ha barn. Förstår du, du ska ha få en liten bebis. Du har vell förståt det så mycket före mig men för mig kommer du alltid vara min älskade oskyldiga lillasyster.
Jag har ju alldig skyddat dig Linnea. Men så kommer det inte behöva vara längre du ska ju skaffa dig en familj oj vad tiden går fort.

Jo jag kommer alltid finnas här för dig för det kan man behöva även om man har familj eller ska skaffa sig en familj hade vell varit konstigt annars men vi kommer nog inte kunna göra saker som vi kunde göra förr.
Kommer du ihåg sommaren du typ bodde hos mig i Uddvalla när du skaffade lilla Zafira och vi tog massa fina bilder och det fanns bara du och jag mot den stora jorden? Jag saknar det. Men jag får nog  vara nöjd med allt det lilla du och jag får tillsammans nu.



Glöm inte att du är vacker och att det finns dom som alltid kommer att älska dig.

Susanne!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Ååå vad du är underbar Susanne..

Jag älskar dig.

Du är den bästa systern som en människa kan önska sig.

Jag hade aldrig klarat mitt liv så långt som jag gjort om inte du funnits där. och det kan jag aldrig´tacka dig nog för.

Jag kommer aldrig glömma våra tider tillsammans.

Finns alltid här för dig.

Saknar dig

Postat av: Johanna

Svar: Tyvärr kan jag inte hålla med dig överhuvudtaget. Att det skulle vara okej att vara otrogen sålänge man står för det! Då får man ju räkna med att förlora sin partner också. Kan man inte få närhet, och de man behöver i förhållandet så får man göra slut, inte gå och vara otrogen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback