vad är det för fel?

Känner mig trött och så ledsen i dag. Har igentligen inget att vara ledsen över men det är väl en sådan dag bara antar jag.
Avmasskade Carisma igår kväll så är det gjort med som igentligen skulle ha gjort i början av våren men tiden går ju så fort så fort...
I dag ringde säkreteraren för vetrinären till mig och frågade hur jag tyckte att det hade gått för Carisma nu under helgen.
Men jag sa att jag verkligen inte kan se någon förbättring som jag hoppades på att jag skulle kunna göra, Därimot kan jag nog nästan tycka att hon kliar sig mer nu och jag får säga till henne mer och jag blir ju bara så frustrerad när jag inget kan göra..
Vill ju så att min Carisma ska bli FRISK!!!! Vill inte att hon ska vara sjuk och inte alls må bra hela Carisma är ju så ledsen. Är inget kul alls. =(
Undrar så vad det är för fel på Carisma? Vad är det som irreterar henne så vädigt mycket...
Vetrinären skulle höra av sig till mig i morgon. Om hon inte blir bra snart kommer detta verkligen bli DYRT !!!

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda karlsson

det kan de ju vara värt om hunden blir bra,.. och det är ju sånt man får räkna med när man skaffar hund..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback