Bilder på Linneas mage och Samuel

Har varit en riktigt lång dag i dagoch det känns, känner mig bara så trött hade igentligen bara velat gå och lägga mig och sova nu när jag äntligten är hemma.
Men jag måste ju lägga upp bilderna på Linneas mage som jag tog i går =)
Linnea och Dick var nämligen här och hälsade på oss i går =)=)
Sen kommer jag ladda upp lite bilder på Samuel som jag tog i dag.
Åkte nämligen hem till Mamma och pappa efter begravningen i dag och dit skulle Veronica och Samuel också. Jätte trevligt att se dom. 

Här kommer lite bilder:

 





Här kommer bilder på Samuel =):









Så detta var lite av bilderna jag hade ;)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback