Trött och min dag.

Kommer nog vara riktigt trött när jag ska till jobbet sen och att då veta att man måste vara vaken iaf till 00.00 känns ju lite så där just nu. Har nämligen inte sovit något i dag och jag börjar känna mig lite seg i huvudet men det är svårt att sova när det är varmt och så ljust men visst skulle jag nog behöva några timmars sömn till.
Sover ju inte så länge och heller inte så bra när man ligger på jobbet men det får väl gå, kanske sover bättre denna natten...

Så här har min dag sett ut...:
Kommer hem vid 8.30 tiden och Carisma ser ledsen ut och ligger och kliar sig. Det syntas verkligen inte att jag hade dammsugit här. Men ja det har jag fått göra om i dag TVÅ gånger, hon kommer att bli en naken hund efter denna sommaren. Men så gick vi ut och lekte lite och det var gott var ju inte så himmla varmt ute på morgonen men Carisma var inte riktigt med på leken det klar nog för mycket på henne för det är det hon lägger tid på iaf. Så jag har ringt vetrinären i dag och fick en tid till i morgon kl 10.30. Ska bli gott att få eta vad det är som irreterar henne så att hon måste klia sig hela tiden. Sen har vi suttit och gosat och bara umgåts jag och min kära vovve. Sen kom Mattias hem tidigare i dag och så tog vi en tur med Mc:n och kollade på studenterna =) Sen åkte vi till Ljungskile och åt lite han tog en pizza och jag åt lite sallad. Sen när vi kom hem han vi inte med så mycket för då var det snart dags för Mattias att åka då han ska med Björn till Skara och kolla på en eller det var nog två bilar han skulle kolla på... Så nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så att jag kan åka till jobbet.

Ne orkar inte sitta här mer men ni får ha det så bra..

Susanne!

p.s Mattias har beställt en ny telefon till mig ska bli så gott när jag får den ! d.s

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback