Rubrik

Har sduttit på jobbet från 9.30 till 12 på möte och ska tillbaka till jobbet 17.00 ska bli kul att arbeta i dag med ;)
Har ju skrivit mycket om att jag verkligen inte trivs på mitt jobb men nu tycker jag att det är helt underbart.
Arbetskamraterna är ju jätte goa och arbetstiderna är helt okej nu. Ja visst finns det väl små saker man vill ha ändrat men sånt jobb som vi har kommer det ju alltid att ändras till det bättre och kanske till det sämmre..

Men Carisam hade iaf varit jätte duktigt under den tiden hon hade varit ensam hemma och han verkar inte alls klia sig lika mycket i dag iaf inte under den tiden jag har varit hemma och hon ville leka när jag kom hem och hon ser ju bara så mycket bättre ut =) Blev riktigt glad när jag såg henne i dag när hon ser ut att må bättre hoppas att det är bättre i morgon..
Sen har jag rungt och beställt en tid till frisören så i morgon blir det klipp klipp i håret ska bli spännande och se om det blir så där bra som jag hoppas och vill.
Har ju en bild i huvudet på vad jag vill ha för frisyr och hur det kommer se ut hoppas nu bara att det stämmer eller att det blir enu snyggare ;)

Kommer nog ta och ladda upp en bild på gammla och nya i morgon efter att jag har varit hos frisören. Ska bli jätte kul faktikst har ju funderat på detta i 6 månader nu, äntligen bestämmt mig ;)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback