Min dag

Har verkligen haft en helt underbar dag =) Det har varit jätte fint väder och under tiden älsklingen var på jobbet umgicks jag med Johanna och Sarah. Det var verkligen jätte trevlig och jag har blivigt solbränd och det gör lite ont. Men i morgon får jag se till att sola allt annat med så att magen får färg med så jag får väl sätta någon fär axlarna bara ;)
Efter att jag hade varit med Johanna och Sarah på skeppsvik åkte jag hem och gick ner med Carisma till sjön så att hon fick bada av sig saltvattnet och så tog JAG årets första dopp. Det var kallt, jätte kallt!
Sen kom Mattias hem och det är ju trevligt att se sen älskling. =)
Vid sju tiden tog vi en mc tur. Det var också trevligt.
Men nu ska jag ta och svala min bränna så att jag klarar av att ligga i solen i morgon med ;) Måste ju se till att bli brun..
Får väl se om Johanna kanske med vill vara med i morgon;)
Tack så jätte mycket Sarah och Johanna för denna dagen !


Ni får ha det så bra, Hoppas att ni också har haft en lika trevlig dag som jag.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback