Min dag

Har varit och handlat på Torp i dag, trodde inte att det skulle vara så mycket folk där i dag när det är så fint väder men oj så fel jag hade, kanske fler som tänker så..

Handlade iaf lite bebis kläder till Linnea som jag har tänkt länge nu att jag ska köpa till henne eller ja som dom ska ha till den lilla bebisen när den nu kommer.. ! Tycker verkligen att den får ta och komma ut snart jag vill ju kunna gosa med den lilla bebisen under semestern..

Sen efter att jag hade handlat lite saker till den komande bebisen gick jag till apoteket och skaffade mig nya pollenmediciner inte billigt men ett måste, hoppas det hjälper och att jag kommer känna mig bättre och piggare.

Sedan var det bara att gå till Maxi och handla med sig lite mat hem sså att man kan få ätigt något i dag med. Har verkligen ingen lust att göra någon varm mat i dag så det får bli SALLAD och det är ju bara så gott tycker jag. Får väl se vad min kära Mattias tycker om det sedan. ;)

Nej nu är det snart dags för mig att gå ner till SJÖN och ta ett dopp med Carisma. Ska bli gott att bada i dag i gen. Var inte alls kallt i vattnet i går så det bör det ju verkligen inte vara i dag heller.

Här kommer det lite bilder på bebiskläderna jag köpte. :





Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback