ingen bra dag.

Känner mig bara så trött i dag förstår bara inte varför.
Var inte ute i går och har sovit rätt så bra i natt endå känner jag mig så trött och oangagerad tycker verkligen inte att jag mår som jag borde förtjäna i dag.
I dag är det verkligen underbart fint väder men jag har varit på jobbet och kunde tyvärr inte följa med Mattias, pappa och lillebror Emil ut till havet som jag igentligen hade velat. I morgon ska det tydligen med vara fint och då ska man jobba i gen ;) Är åandra sidan inte jätte trevligt när man jobbar.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och bara väntar på att mattias ska komma så att jag kan åka hem men honom, vill verkligen hem nu och bara få vila. Är inte riktigt någon bra dag i dag men jag vet inte varför tycker ju att den borde vara bra nu när det är fint väder och jag umgås med min kära familj.

Ne nu orkar jag inte blogga mer men ni får ha det bra.

Vad gjorde ni i går på midsommarafton föresten?

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback