hinner igentligen inte.

Har inte haft tid att blogga nu på några dagar och har igentligen inte tid nu heller men jag måste ju säga att jag har haft en jätte bra helg och att jag kommer lägga upp bilder från heglen så fort jag hinner hoppas jag ska orka det i kväll när jag kommer hem efter jobbet annrs blir det i morgon ;).

Har iaf varit hemma hos mor och far i helgen och umgåtts med Linnea och Dick.
Vi tog en långpromenad med hundarna både lördagen och söndagen.
Det var verkligen jätte skoj och jätte trevligt.
Har varit på jobbet hela dagen och ska vara här till 22.30 lovar att det är en lång dag och det känns. Börjar verkligen känna mig trött och rätt oangagerad.

Imorgon kväll ska vi jag och Mattias åka och kolla på HUSET i gen =) Ska bli så roligt att göra det nu i lungn och RO!

Ha nu en toppen kväll så får vi se om ajg orkar lägga ut bilderna från helgen i kväll eller om det får bli i morgon.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback