Fullbokad i går.

Tänkte att jag skulle ha hunnit blogga i går men han tyvärr inte det, dagen var helt fullbokad och det har den varit i dag med. Men det är ju så gott att vara hemma nu och bara ta det lungt.

I går var Linnea och Dick här och hälsade på. Det var ju bara så ROLIGT. Vi åt god mat tillsammans, grillat kött med Sallad och melon =) Super mumsigt.
Tycker verkligen att det är så roligt att vara med er ! Har alltid så trevligt mer er !
Tack för denna dagen och det var jätte roligt att ni kom hit och hälsade på ;)

Efter att dom hade varit här åkte jag och Mattias och kollade på huset vi skulle vara där 18.00 och det var vi så klart också. Var riktigt kul att komma dit och kolla på VÅRAT hus som vi ska flytta till, i Augusti. =)
Men oj vad tiden gick fort, det var ju så mycket man ville veta och så mycket dom ville visa. Hoppas Mattias fattade något av hur bergvärme pumben fungerade men det är jag inte helt säker på. Men det finns ju instruktionsbok som tur är ;)
Vi var väl inte hemma fören 23-tiden så det var en väldigt lång dag..
Men åå vad jag längter tills VI ska flytta in. Vill göra det nu..
Om jag slutar längta kanske det går fortare eller vad tror du?

Ja det var typ så min dag i går såg ut och i dag har jag ju bara jobbar och jobbat. började 7.30 och slutade 20.30 men det var en lång och intensiv dag. Fanns saker att göra hela tiden och jag är helt slut nu.
ne nu ska jag ta och lägga mig och gossa med min älskling.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback