......

Dags att åka till jobbet och vara med på APT men jag tycker åandra sidan att våra APT,n brukar vara väldigt bra sen är det ju så kul att träffa alla arbetskompisar. Men efter det vill jag nog hem och hämta Carsiam och sedan åka ner till en strand och lägga sig och SOLA....

Ne nu måste jag åka till Jobbet.

Ha det så bra får väl se om ajg kommer blogga mer i kväll..
Vad Tyckte ni föresten om bebis kläderna jag köpte som linnea ska få??


Susanne!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia Kuronen

Jättesöta kläder du har köpt till Linneas bebis, jag längtar åxå till den kommer ut, är ju så nyfiken på vad det blir =)

Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

ahaaaa, det förklarar ju saken :9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback