,.,.,.

Hade tänkt mig att följa med mattias och hans kompis Karlsson på en Mc tur i dag men det sket jag faktiskt i.
Är ju bara så gott att få vara hemma i mellan turerna och bara ta det lungt.
Var ute och gick en timmes intensiv promenad med käraste Carisma.
Det var riktigt gott och hon är ju trött med.
Så nu håller jag på med maten blir grillad sötpotatis och fläskfile.
Antar att jag får göra allt själv eftersom Mattias inte är hemma än..

Men nu ska jag fortsätta och så ska jag dricka upp mitt Kaffe men jag hoppas jag bloggar mer i morgon.
Hoppas Hoppas så att Linnea kunde komma hit och hälsa på mig i morgon det visste hon inte än..  Men åå vad jag vill det. hade ju bara varit så kul. Är ju toppen nu när dick har körkort så att dom kan ta sig hit men. ;) Kul om vi kan ta en fika och leka med hundarna..

Ha en toppen kväll nu!

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback