10/6

Hade en jätte trevlig dag i går. Först var jag hos frisören, vilket var väldigt väldigt gott dom tvättade håret och behandlade mitt hår väl ;) Tog väldigt långt tid å andra sidan längre tid än vad jag hade förvänntat mig och jag hade inte så mycket mynt heller så jag kom ut si så där 5-10 minuter försent... Så självklart han jag få p-böter på 600 :- Så jävla typiskt blev ju bara så arg. Men det är väl bara att betala och se glad ut.
Men jag orkade inte alls åka Ut till toep för att hitta något till Kära lillasyster Linnea som fyllde år i går så jag åkte faktiskt hem direkt i går.
Sen kom kära Mattias hem och så var det bara att åka hem till Tanum så att jag fick grattulera Linnea och kusin Marcus som tog studenten i går. Så det blev smörgåstårta och gräddtårta för mig i går =) Mumsigt.
Sen hämtade mattias upp mig hos Linnea och så var det bara att åka till mattias föräldrar hömta upp Carisma och sen ner till banken. Så vi var inte hemma fören vid 22-tiden så det blev en lång och intensiv dag i går. Men det var verkligen jätte trevlig =)=)

Nu ska jag ta och äta frukost trotts att jag inte könner mig så hungrig !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback