Helgen.

Så här har min helg sett ut :

Fredag:
Åkte vi hem till Resö och solade och badade lite med Mamma, Emil, Linnea och Dick. Jätte trevligt sen åkte vi hem till mor och far och åt middag med dom, på kvällen åkte jag och mamma till Veronica och Jocke och passade lilla Samuel. Det var verklgien super kul och han är ju bara så goo.. 

Lördag:
Åkte jag tidigt på morgonen hem till Linnea för att åka till Stranden. Men vädret var inte så jätte bra men vi åkte dit iaf. Efter att vi varit där en stund började det REGNA lite och då var det bara att åka hem, oj vilken skilnad det var på vädret så vi åkte till grunnevatten och badade med hundarna. Super trevligt. Sen åkte vi en MC tur. Pappa och mattias bror Björn var med på MC svängen. Vi åkte en rätt lång tur men det var MYSIGT.

I dag söndag:
I dag har jag varit hemma hos Veronica, Jocke och lilla gooa Samuel. Nu har vi varit hemma en stund men jag har inte varit på något strålande humör i dag tyvärr och det är jobbigt när jag ska bli så sur. Hoppas att jag snart ska bli på något bättre humör.

Tänkte iaf ladda upp några bilder, Här kommer det några...














Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback