hihi

Han tyvärr inte blogga i går innan jag skulle till jobbet. Var hemma hos Linnea och Dick hela dagen i går det var jätte trevligt.
Janne och den lilla bebisen Sebastian kom också och hälsade på Linnea och Dick...
Ne man gu vad söt den lilla killen var satt och matade den lilla pojken och han somnade så gott i min famn. Bara så bedårande söt. Fick tyvärr inte tagit något kort på den illa pojken men jag ser dom nog snart i gen hoppas jag ;)
Fick tagit några bilder på Linneas mage som kommer här iaf.










Nu är Linnea i vecka 37, det betyder att hon måste göra sig redo för förlossningen som kan komma igång vilken dag som helst. Bebisen är nu färdigväxt!

Vad tror DU att hon kommer att få en pojke eller flicka ?

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback