TRÖTT

I dag är jag verkligen jätte TRÖTT ! Har verkligen stor lust att snart lägga mig och sova men det är ju trotts allt rätt mysigt att sitta och kolla på TV men älsklingen.
Var ute på krogen i går och var hemma rätt sent vid en si så där 03-tiden. Men har mått riktigt bra i dag, bara kännt mig sliten och trött.
Hade verkligen en jätte bra kväll i går och jätte kul =)

I dag har jag varit hemma hos Mamma och Pappa, vi har varit nere i Grebbestad och ätigt middag =) Mysigt tycker jag. Men sen  var jag inte på så jätte bra humör så jag åkte hem och hälsade på Linnea så att jag kunde bli på bra humör i gen ;)
Tack Linnea!

Ne nu ska jag kolla på Tv i gen ha det så jätte bra!

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback