Träna

Så nu har ja varit ute och laggt ett spår åt Carisma ska verkligen bli jätte kul att se om hon klarar detta lika bra som hon gjorde med det allrs första spåret hon fick av mig.
Hoppas att Carisam kommer bli trött efter att hon hat fått träna lite på att spåra. Det skulle hon verkligen behöva bli nu.
Hon har så mycket energi som hon behöver bli av med. Känns nästan som om man gör allt men inte hjälper inte riktigt.
Men hoppas hoppas att detta ska hjälpa henne.
Tänkte även att jag skulle gå med henne så att hon får hoppa lite med det är ju något jag och hon tycker är roligt... =)=)

Ne nu ska jag gå ut och se vad Mattias gör, Nämligen så att han har grejat med sin bil håller så att byta brommsar eller något sådant tror jag och jag vill veta om han börjar bli klar. är ju lite tråkigt när han grejar med bilden. Å andra sidan kan han hålla på med den 1,5 timme till för vi lär ju inte vara klar med spårningen fören dess...




Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback