Måndag

Nu sitter jag hemma hos Linnea och ser till att hon inte anstränger sig för mycket nu...
Linnea ringde och väkte mig i går för att hon ville att jag skulle komma och hålla henne sällskap, men dom på NÄL ville att hon skulle åka in så hon var på NÄL hela långa dagen. Och jag blev ju bara så nervös och undrade vad som hände men ingen hade på sin telefon.
Så nu får Linnea inte ta några långa promenader eller anstränga sig.
Var nämligen så att Linnea började blöda på natten till i går så dom på NÄL ville kolla vad det var. 
Men det var ingen fara med henne eller bebisen. Men oj vad jag vill att den lilla bebisen ska komma ut nu så jag får se den.. Sen vill jag så klart gosa med den också.. =)=)

Tycker det är så trevligt att vara här och hålla Linnea sällskap så det gör mig inget att hon inte får göra något.. =)

Älskar dig kära syster <3<3

Susanne! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback