Inte min dag.

Har varit en riktig jobbig dag i dag. Inget har blivit som jag hade tänkt dagen. Men ja kvällen är ju endå rätt okej. Blir bra så trött kan verkligen inte förstå att det ska vara så svårt att PLANERA! Jag tycker om att planera så att jag vet på ett ungefär vad som kommer hända under dagen. Men nej oj vad det ska vara svårt när man inte bestämmer allt själv. Jag och mattias hade bestämt att vi skulle åka till tyskland i morgon bitti vid 4 tiden men blir det nog inte jag hade sätt fram i mot de men så ångrar han sig bara för att jag hade en dålig dag i dag. De betyder ju inte att jag har de i morgon med. Men vi får väl se vad han säger sen om han vill eller inte fast än att jag vill veta NU. Ha de så gott.!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback