GRATTIS !

Har legat hela natten utan sömn, har varti masor av frågor i huvudet som dock fortfarande sinns kvar men nu känner jag mig helt änkelt mycker mycket lugnare.
Det var nämligen så här att jag hade bestämt med Linnea att jag skulle komma till henne i dag på morgonen medans Mattias vad på ett jobb hos Askengrens.
Fick dock ett sms av Linnea 01.55 Du kan tyvärr inte komma till mig i morgon för jag åker in nu ! Oj vad jag hade svårt för att sommna om... kunde heller inte svara för jag ville ju inte väka Mattias av att jag knappar på min TELEFON! Så jag fick helt änkelt vänta på att svara tills i dag kl 09.00 Kollade med dom så att allt var bra och fall del lilla hede kommit ut än..
Det hade den inte gjort men det hade heller inte gått så bra. VET inte vad det är som gick fel eller vad som hänt mer än att dom gjorde ett kejsarsnitt och att hon nu fick en LITEN POJKE..

Grattis Linnea och Dick till POJKEN. Hoppas verkligen att allt är bra och allt är som det SKA !
Pojken vägde 3480G och är 49 cm lång. Det är en lagom stor bebis alderless precis lagom =)

Lycka nu till med den lilla och se nu till att få komma hem snart så att jag kan komma och hälsa på och få se på den lilla bibisen är ju bara så nyfiken.

Susanne!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cissi

Hej, allt bra med dig? :)

Postat av: Felix

Hej där! Fin blogg du har!



Du kan vinna 700 gratis besökare till din blogg. Det är sista chansen idag!Läs mer om det i min blogg: http://idiotenstankar.se

Postat av: cissi

Sv: okej härligt! Jo det är bara bra här också, vad gör du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback