gårdagen

I går åkte Jag, Linnea, Dick, Mamma, Dennis och Jimmy till Stranden till så kallade veddö. =)
Carisma fick inte följa med men oj vad det var gott att inte ha med henne, ingen hund som skvätte sand i kaffet :)
VAr riktigt varmt i går trotts att det var väldigt mulet på andra ställen men det var så fint så fint vid stranden. Har fått lite mer färg nu =)=)
Efter att vi hade varit på stranden åkte jag och Mattias till Veronicka och Jocke =)
Åt lite grillad mat tillsammans och hade det bara så trevligt.
Tog lite kort på Samuel med som kommer in någon dag när jag har varit hemma och fått sladden jag behöver till mobilen då ;)

I dag blir det havetshus för mig,Mattias, Veronica, Jocke och lilla Samnuel=) Det sak bli toppen kul...
Ha nu en toppen dag...



Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback