....

Hade tyvärr inte ork att blogga i går hade åandra sidan inte tid heller.
I går var jag hemma hos mamma och pappa och klippte Mattias. Förstår inte varför han måste ha så himmla kort måste ju vara bara för att JAG inte tycker om det !

Var även hemma hos Linnea i går eftermiddag till kvällen så att hon inte skulle behöva vara ensam hemma, tycker verkligen om att vara där och spela kort och yatzy med henne.
I dag har jag ingen aning om vad jag ska göra känner mig trött och vädrat är inte alls kul i dag. Men åandra sidan är det väl behövligt med lite regn också, Men efter denna regninga dagen i dag behöver det inte komma regn på länge sedan, Jag vill ha fint väder i gen så man kan ligga ute på stranden och SOLA. =)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback