dagen

I dag har jag varit hemma hos Linnea och bara myst till det i det vackre vädret !
Helt underbart !!! Just nu sitter jag enam hemma hos mattias Föräldrar då Mattias och Pappa är ute och fiskar. Tråkigt som FAN säger jag bara.!
Funderade en kort stund på om jag inte skulle ta bilen hem till mor men nej jag orkar inte, är nog trotts allt rätt gott att vara lite ensam också. Det är ju något man kan behöva vara ibland med.
Nej nu ska jag ta mig en promenix ut med Carisma så att hon blir nöjd och glad.

Just de det höl jag just på att missa. Vi har ju varit på grunnevatten och badat i dag med. Eller ja jag badade inte det gjorde inte Linnea heller men Carisma fick bada och hon var super NÖJD !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback