I want have spring

Nu längtar jag verkligen till sommaren.
Kollade på klänningar och kjolar som kommer till våren, så mycket vackert.
Längtar verklgien tills det blir fint väder så att man kan gå i klänning och sommar skor.
Men nu kommer det kanske gå fort till en vår kommer bara januari och februari blir klara så kommer det nog gå fort hoppas jag.

Just de det var tänkt att jag och Mattias skulle gå på bio i dag och se snabba cash. Men jag var allderles för trött för det i dag så det blir nog i morgon isället.

Nu skall ja gå och mysa med älsklingen.

Susanne !

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra-TvillingMamma

I ungefär 24 timmar hade jag värkar, började med lustgas de sista 9-10 timmarna då det var som värst.. Men det gick bättre än vad jag trott att det skulle göra.

Postat av: Sandra

Sv: Ja det va klart det var jobbigt men jag var mer orolig för barnen så tänkte nog inte så mycket på att jag hade ont..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback