Vill ha vår



Underbara Carisma.

Det är så himmla vackert med vintern men oj vad jag längtar efter våren nu så att det kan bli lite värme.
Är så trött på att behöva gå ut och frysa spelar ingen roll hur mycket men har på sig fryser iaf.
Det är faktiskt vakert med vår och sommar med men inte på samma sätt.
Tänkte att jag och Crisma skulle gå ut snart så fort mitt hår har torkat.

I dag är jag verkligen jätte trött och vill igentligen bara sova men jag antar att jag inte kommer kunna sova i kväll som jag skulle sommna  nu. Men sover verklgein ingenting när man är på jobbet och bara väntar på att tiden skall gå så man får komma hem. Nu jobbvar jag iaf inte natt fören på onsdag. skall ju inte klaga allt för mycket man får ju lite extre betalt iaf när man jobbar sovjour som vi gör och sen när vi måste! stiga upp antar jag att man får betalt för det också.

Började läsa boken: Min bästa väns dotter igår den verkar jötte bra när jag har läst ut den skall jag skriva om den är läsvärd eller inte.

Ha det så bra.

Susanne

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara Åkerblom.B

SVAR: I helgen har jag gjort en massa, dudå? :D

Postat av: Malin

Ja dt är verkligen jobbigt men men, man har något att se fram emot. neej jag gillade 2012 men alla kan vi inte ha samma smak på film..

Postat av: Anonym

Ja visst är det mysigt, men vill ha större mage :D

Postat av: Malin

Ja visst är det mysigt, men vill ha större mage :D

Postat av: Malin

Ja visst är det mysigt, men vill ha större mage :D

Postat av: Placebohoe

Fin bild :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback