Uch vilken början på dagen

Idag hade jag täkt vara med Johanna. Var ju ett tag sen jag träffade henne och jag saknar henne.
Men nej det gick inte.
Bilen ville inte rikgti vara med i dag så den körde der i diket i sället.
Fy vad jag hatar den där jävla bilen.
Carisma fick ju inte ens sitta kvar i bilen hon bara flög ur.
Är iaf glad över att allt gick bra med henne.
Uch bara veta att allt hade kunnat gå åt helvete, uch.
Detta var nog verkligen inte min dag antar att inget kommer bli bra i dag då.

Imorgon börjar verkligenheten i gen så börjar men att jobba.
Enda dgen men är ledig denna veckan sen är torsdag.
Sen helgen blir det jobba natt. Det är ju inte men grej riktigt men skall bli spänande och se hur det kommer fungera.

Ne skall jag ta det lungt och inte fundera mer på fanskapet till bil..

Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback