Trött och saknar min Linnea

Fy fan vad jag är trött i dag. Endå har jag sovit jätte länge i dag förstår inte vad det är för fel på mig.
Sen så skall jag jobba natt i dag undra hur det skall gå. ?
Skall iaf försöka ta en riktigt lång promenad snart innan jag borjar jobba så kanske jag kan känna mig lite pigg.
Börjar jobba kl 16 i dag och jobbar till 7 i morogn bitti.
Uch det är en lång dag och sover särsilt mycker under natten gör man ju inte heller.
Det är ju inte så lätt att sova under natten när det ringer hela tiden och folket behöver hjälp.
Försår inte hur man då kan lägga det som sovande jour ?
Inte konstigt att man är trött då i gentligen.
Men nu vad det ju två nätter sendan jag jobbade men det är klart det sitter vell i.
eller så är det något annat som gör mig så trött men vad??



Å vad jag har börjat sakna min lilla syster Linnea. Tur att jag endå pratar med henne ganska mycket i telefon iaf.
Men det hade varit så roligt att träffa henen snart på riktigt. Har inte sett henne sen den 24 december uch det var ju länge sen nu.
Ne vi får nog ta och planera in en dag för bara dig och mig och kanske Zafira och Carisam också min inga andra.

Susanne !

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Ja det tycker jag att vi ska göra. Det är inte kul när vi alldrig ses längre:( ...

Älskar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback