Tack för en trevlig kväll !

Igår kom Veronica, Jocke och Samuel. Det var jätte revligt. Dom var här enda till 22 i går kväll så vi åt mat tillsammans och kollade på lats dance.

Sen passade jag självkalt på att gosa med Samuel han var vaken i går när som kom hit också så det var jätte roligt att se hans vackra ögon.

Här kommer lite bilder på lill plutten













Detta var lite bilder på söta Samuel som jag tog i går. Ledsen över att det är dålig kvalite på dom, men jag hade tyvärr inget annat än mobilen att ta kort med.

Susanne !

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara.ÅB [FOTOBLOGG]

SV: Tack, roligt att du tyckte det! :)



Naaw så söt liten bebis, allt bra med dig? :)

Postat av: Jonnie

ja de e fan inte klokt att folk kan va så grymman : (( men de va ju en väldigt söt liten bebis de här

Postat av: Malin

Vad skönt, jag har varit i växjö hela helgen, myst med pojken. Nu ska jag hem idag, och det ser jag inte fram emot :'(

Postat av: Malin

jasså du säger det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback