Städat och väntar !

Idag vaknade jag tidigt på morgonen av att Carisma spyde uch.
Så det var bara att stiga upp och börja städa.
När jag enå var i gång tog jag alla andra rumen också så nu är det jätte fint här.
Plockade ner alla tomtar tror det var alla iaf. Jätte skönt att ha det gjort vill ju inte ha dom uppe till sommaren iaf.

Nu väntar jag bara på att Veronica, Jocke och Samuel skall komma på besök. :)
ÅÅ vad det skall bli rolgit att träffa dom och se lilla Samuel och gossa med honom :)

Ne nu skall jag ta en kopp te !

Ha det så jätte bra, kommer skriva lite sen hur dt var med Lilla Samuel kommer nog lite nya bilder på honom i dag också.

Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback