Oj vad Samuel har växt.

Här är lilla Samuel. Han föddes den 20 december 
 
* Vägde 3070 g
* Längd 49 cm

Pratade med Samuels mamma min syster i dag och oj vad han har växt.
Bäst jag kommer dit denna helge också så att jag inte missar allt.

* Vikt: ca: 3600 g
* Längd 52,5 cm

Jätte skönt att veta att det går åt rätt håll iaf.
Kommer komma in lite nya bilder på lill plutten efter helgen eller under helgen kanske.


Nu skall jag åka till jobbat skall bara gå ut och kissa Carisma först.
Ha det så jätte bra.

Susanne !

 

Permalink Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara Åkerblom.B

Så söööt! :)



Händer idag?

Postat av: Saadet

Det är bra med mig tack! Själv då? Puuussss :)

Postat av: Eriiza

Annars ? Menar du när jag inte skriver deprimerande inlägg på bloggen ? ;P



Hm, jo jag bor på behandlingshem, skall börja skolan igen efter att ha varit sjukskriven, försöker flytta bostad, stad och skola.

Vad gör du annars själv ? =)

Postat av: Caroline

Ja, dte för jag med. Är less på vintern nu!

Postat av: Anonym

så jävla gullig !

Postat av: Sandra-TvillingMamma

Haha ja att de skulle få men av detta verkar bara väldigt extremt! :S :P



Och nej, att vara 90år i huvudet suger, har blivit så virrig ;D



Postat av: Eriiza

Helst av allt hade jag ju velat vara utomlands, men nu får det bli Uddevalla så länge. =)



Ok, vad vill du plugga vidare på ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback