Läst färdigt

Igår när jag var på jobbet läste jag fördigt boken:

Veronika bestämde sig för att dö !

Det var en bra bok, handlar ju om att ligga inne på mentalsjukhus och hur man faktiskt kan öppskatta livet.
Tycker den är läsvärd om man gillar att läsa sådana böker som då jag gör.

Så denna natten jag kommer jobba skall jag läsa: Min bästa väns dotter !

nu skall jag lägga mig framför tv:n och bara ta det lungt är jätte trött efter natten på jobbet.

Susanne 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara.ÅB [FOTOBLOGG]

SV: Ja, jättegärna! Men glöm då inte att lägga in bilder på den ursöta bebisen då , hihi :)



Ok, jodå där är bara bra med mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback