Längtar så..



Känns verkligen som om det var längesen jag träffade denna lilla pojken nu, och långt kvar är det tills det blir lördag också ! Hmm.. Vad skall man göra åt detta då.? Får vell stå ut med att det tar lite tid då;)
Undra hur stor Samuel kommer vara när jag salll träffa honom på Lördag anrat at han har växt massor.
Har ju inte träffat Samuel sen förra Torsdagen heller så han har nog gjort massa nya framsteg nu då.
Skall bli så kul att träffa honom och se alla framsteg och hur han har växt =)
ÅÅ vad jag tycker om systers lilla pojk.
Skall bli så kul och jag längtar så tills det bli lördags mys ;)

Ha det så jätte trevligt.

Susanne !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback