Långpromenad

Nu har jag och lilla skrutten varit ute och gått. Jag tränade även Carisam med att hon skall kunna gå fot när hon är lös och stanna tills jag säger varsogog det är hon lite dålig på när vi är ute när hon bara vill leka.

Vi har gått riktigt ordentligt i dag blev verklgien trött gick runt så att man kommer högst upp på fjället och sen var det bara att gå ner för fjäller och visst det låste kasne inte så jobbigt men det är det iaf. Bäst att hålla balansen så att man inte rullar ner för hela fjället.
Sen vad det mycket tungt att gå till fjäller ligger ju en massa snö överallt så det var tungt.
Sen ligger det träd lite här oxh vad som man måste duka får kliva över osv.
Så i dag kommer vi nog inte behöva några med långa promenader iaf.
Får se vart vi går i morgon med det är ju väldigt mysigt iaf.



Ha de gott.

Susanne !

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Nej precis, magen börjar ju växa runt vecka 18 säger de, och jag hoppas på det, vill verkligen att magen ska bli sådär rund och fin nu :) hur mår du idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback