Krona eller Euro?

Vad vill ni ha kronan eller Euron?
Euron är ju faktiskt rätt bra om man skall åka utomlands där dom har Euro då förstås för då slipper man ju växla och hålla på.
Men Kronan är man ju så van vid men det kanske är på tiden att göra något nytt?
Är ju faktiskt lite trist att sverige inte kan utvecklas, jag tror att det kan vara bra att byta till Euron så slipper man som sagt växla när man skall åka till vissa länder. BEHAGLIT.

Skulle ni fråga mig vad jag skulle ha svarat 2003 när det var folkomröstning om att byta.
Då hade jag röstat Nej. Men nu har det gågra år sen dess och man har hunnit tänka och fundera på det där.
Skulle det bli folkomrösning nu skulle jag nog rösta JA !

Men läste på Aftonbladet att det skulle få vänta ett tag till innan det blev folkomröstning.

Vilka för och nakdelar tycker ni att det finns ?
Vill ni ha kvar kronan eller vill ni byta till Euron ?

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: vanessa

sv, jo det är bra, sj?

kram

Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Ja visst var jag fin då, varför saknar man det man inte kan få tillbaka? Jag kommer inte få tillbaka den ljusa blonda på år :(

Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Ja det trodde jag med att de skulle göra, men tydligen inte denna, men skit samma jag är inte ledsen för henne längre ;) hur mår du då?

Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

kanske kanske inte det vet jag inte, men hon är inte värd min tid ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback