JÄVLA SKIT !

Jävla skit, Jag verkligen hatar livet. Kan inte säga att livet att så jävla lätt iaf.
Jag vill verkligen ha ett nytt jobb så kanske inte allt hade varit så jävla fel och jobbigt hela tiden.
Menar inte att det är fel jag gör på jobbet emn schemat är ju helt fel och värre kommer det att bli i Februari någon gång. Uch jag vill inte och jag orkar inte mer !
Vill inte ta EMOT mer skit, vell VERKLIGEN inte ta EMOT med !
Säger jag ifrån antar jag att jag blir av med jobbet och det vill jag ju inte just nu heller då blir det inte mycket pengar att leva för.
Jag förstår inte hur man kan lägga ett sådant schema och att det då ens kan var laglit.
Önskar att jag aldrig hade gått med i FACKET dom kan ju endå inte göra något. ALLT är ju tydligen laglit.
Som också är mycket märkligt men sånna är vell reglerna också.!

Skönt det var att skriva av sig lite så kan man kanske tänka på annat då :)
Hoppas jag kommer få ett nytt jobb snart, sökte ju ett nytt jobb nu i början av veckan hoppas verkligen dom är lika intresserade av mig som jag är av det jobbet :):)

Ha en bra kväll ! Själv skall man snart till jobbet igen =(

Susanne !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback