Hoppas du förstår!

Har varit hemma och hälsar på Veronica, Jocke, Samuel och Eila.
Det var verkligen jätte trevligt kommer in lite bilder på Samuel imorgon. Veronica har klippt håter på mnig och färgat det är verkligen jätte nöjd.
Men jag har fått lite ångast över att jag inte kan eller orkar hälsa på min lilla syster.
Jag ver ju så väll hur mycket jag betyder för henne och hur mycket hon betyder för mig men det är så mycket jag måste ta tag i innan jag kommer klara av det om jag nu någonsin kommer klara av det men det hoppas jag att jag gör.
Tror att HON är lite ledsen och besviken på mig för att jag aldrig hälsar på henne men jag vet heller inte om hon någonsin kommer förstå.
Tror å andra sidan ingen mer än jag kommer förstå.
Allt är så himmla jobbigt med det där. Men men tiden kommer det nog fixa sig nu kanske du förstår mig lite mer!
Tror nog endå att du vet vad det hela handlar om ! Menar verkligen INTE att jag inte är glad för hennes skull för det är jag verkligen men det finns saker jag måste bearbeta.
Jag älskar iaf min Lilla Syster !

Susane !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback