Handlade till Carisma

Idag mår älskade Mattias bättre han är vell lite slö med värre än så är det inte idag.
Så vi var en sväng ut till Torp i dag så jag kunde handla en kalender och två saker till Carisam.
Carisma fick omega 3 och ett medel man droppar i öronen och massarar utanpå så att det tar bort smuts och blivande infektioner för det får hundar lätt med liggande öron då de inte kan luffta öronen på samma sätt som hundar med stående öron.
Hoppas verklgein att detta skall hjälpa henne annrs får man vell ta ne sväng till vetrinären för att få sånt medel till henne.
Omega 3 får hon för pälsens del, hon fäller väldigt mycket och fick höra att det kan bero på att hon har för lite fett i kroppen och att det då brukar hjälpa med omega 3 sen är det ju bra för tassar och så med !


Ne skall jag sätta mig och kolla på tv tror jag !

Susanne !

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

åå jag måste också ha nått till zafiras och timmys öron dom kliar sig hela tiden...:( men dom har ju stående öron:P Säg till om Omega 3 hjälper för då kanske jag borde köpa det till zafira med..... för man kan nog inte fälla så mycket som hon gör:P

Postat av: Malin

Det känns bra, men är ju fortfarande illamående från och till. Ja det börjar synas nu. :) hur är det själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback